GORPUTZ HEZIKETA



  Kaixo  lagunak:

  Ekainaren 9an egin behar dugun bideodeiaren taldeen partaideak eta dagokien ordutegia eta bideodeiaren izena atxikitua dituzue 

  E-maila irekita baduzue tokatzen zaizuen orduan, gonbidapena jasoko duzue eta arazorik gabe sartuko zarete. Bestela, bileraren izena jarri meeten eta sartu zuzenean.  

  Bileraren izena: 

  1. taldea:  202006094M1 . 
10.00: AINHOA, MARA, UNAX, SANTXO, MALENA, TAXIO 

  2.taldea: 202006094M2. 
10.45:  MARTIN, MIKEL, COCO, MAX, BEDATS, UXUE

  3. taldea: 202006094M3 
11.45:   JURDAN, ARIANE, EKAI, ADUR, LEYRE, ARHANE, IÑIGO


 Jarraian TXINGOKA erronka: Bideoak ikusi eta ikasi!!!

               

Asteartean egonen gara

Itziar

Iruzkinak

  1. Itziarrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JARRI DIDAZU COCO. ETA DA: COCÓ

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Itziar!!!
    Uxue naiz.
    Gauzaxo bat:
    Igandean nire herrira joan nintzen.Goiz osoa,hesi bat margotzen egon ginen,eta,eguzkia oso fuerte jotzen zuen.Orduan niri eguzkia hainbeste jo zidan,intsolazioa hemen zidala eta aurpegi guztia erreta eta gorri,gorri nuen...Gero nire ahizparekin belardian lateralak eta txiribueltak heman nituen eta lepoan eta eskumuturrean, min hartu nuen.Etxerako bueltan oso gaizki nengoen...Etxera iritsi eta dalsy heman eta ohera joan nintzen oso goiz.

    Hurrengo egunean,¨patxutxa¨esnatu nintzen eta egun osoa sofan heman nuen...Gaur bideodeirako gogo gutxi nuen,zeren hankan min asko dut eta bat-batean tripako min oso fuertea hasi zait...Barkatu Itziar,zeren kamara itzali eta pizten egon naiz rato guztian...Barkatu��������������

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo uxue!!✋
      ze pena gertatu zena☺☺
      orain obeto zaude��������������
      👍ondo izan👍
      Cocó

      Ezabatu
  3. Joe...Mila eskr Cocó!!!
    Bai,orain oso ongi nago!
    Mila esker galdetzeagatik!!!
    Agur!!!

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK