GORPUTZ HEZIKETA AZKEN KLASEA



EDUCACIÓN FÍSICA Y VALORES - EDUCACIÓN FÍSICA PEPELU

  Kaixo  lagunak:

  Bukatu ditugu bideodeiak, azkena izango da agurra eta erronka berria denok batera egiteko

       - Ekainaren 16an egin behar dugun bideodeiaren taldeen partaideak eta dagokien ordutegia eta bideodeiaren esteka jarraian dituzue 

       -  Bileraren esteka:

 1. taldea: 
AINHOA, MARA, UNAX, SANTXO, MALENA, TASIO  

 2.taldea: 
MARTIN, MIKEL, COCO, MAX, BEDATS, UXUE

3. taldea: 
JURDAN, ARIANE, EKAI, ADUR, LEYRE, ARHANE, IÑIGO
                                                                 
   Azken erronka egiteko materiala: komuneko papera eta tenis pilota bat.
                                          
  Asteartean egonen gara

                                                                         Itziar

Iruzkinak

  1. bainon... Zer egingo dugu horrekin? Tenisera jolastu horrekin??

    eta beste gauza bat ITZIAR edo IOSU. COCÓ NAIZ. EZ COCO. eskerrik asko.

    COCÓ.

    AGURR!!

    ErantzunEzabatu
  2. Saiatzen egon naiz erronkak eta atera zaizkit.

    ErantzunEzabatu
  3. Erantzunak
    1. NI EZ DUT EGIN ZEN NEGOEN ADURREN ETXEAN ETA LIATU NAIZ ETA EZ DUT EGIN
      BAINA AMAIERAN GUTXI GORA BEHERA ATERA ZAIT...😅😅😅

      Ezabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ANIMO ARTISTAK!!!

ENGLISH HOMEWORK