KLIMOGRAMAK ERAIKITZEN I




Influencias del clima en las actividades humanas - Escolar - ABC Color



   Kaixo lagunak!!

   Dagoeneko munduan dauden klima nagusiak ezagutzen ditugu, bakoitza bere ezaugarriekin. 

   Oraingoan egun hauetan irakurri dugun horren inguruan lan egiteko moementua heldu da. Ariketa honetan klimograma bat sortu beharko duzue emandako datuekin. Horretarako aurkezpenean dauden adibideak ongi behatu. Ondoren galderak erantzun.

  Egiten duzuenean emailez bueltan bidali beharko duzue. Nik uste datorren asteartea baino lehen egiteko arazorik ez duzuela izango. Dena den, ez utzi biharko gaur egin dezakezuena. 

Ongi izan




Iruzkinak

  1. Gauza bat, ez da matematikaren inguruan bainon...
    gorputz heziketakoaren yoga eta bestea...
    bidali behar zaio ala ez???
    AGUR!!
    Cocó

    ErantzunEzabatu
  2. Ok. Egingo dut.
    AGURRRRRRRRRRRRRRRRR
    BEDATS

    ErantzunEzabatu
  3. ni ez dut oraindik egin.....😅😅😅😅
    baina egingo duttttt!!!

    ErantzunEzabatu
  4. matematikarena da super erraxa , ni egin dut paper batean eta ez ditut zalantzak
    egin dut dena 15 minututan !!! ajajajajajajajajajajajjjjjaaaj😑😑😑😁😁😁😣🤗☺🙂😅😆😆
    xddddddddddddddddddddddddddd
    like👍👍👍 si te a gustado. xddddddddddddd

    ErantzunEzabatu
  5. what????
    zergatik jarri duzu azkenekoa iñigo?????????

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK