MAITE ETA TRIANGELUEN MISTERIOA


     



Aupa ekipo! 

     Dirudienez, azkenik, Maite etxean geratuko da.

    Bere denbora lana, yoga eta eskulan ezberdinak egiten pasatzen du. Blog bateko eskulan bat prestatzen hasi da baina arazoren bat izan du. 

     Laguntzeko denborarik duzue?

 Irudi hau deskargatu du eta instrukzioetan triangeluetan mozteko esaten du, baina...

Zuek zenbat triangelu ezberdin ikusten dituzue?

Hauetako zenbat dira angelu zuzenak?

Archivo:Pentagram and Pentagon.svg - Wikipedia, la enciclopedia libre



   

Iruzkinak

  1. 55 triangelu bilatu bilatu ditut ETA 0 angelu zuzena🔎🔎🔎

    ErantzunEzabatu
  2. Ainhoa naiz, lehen gaizka bidali dut. Nik amarekin 25 trangulu bilatu ditut ETA orain aitarekin 35.
    0 angelu zuzena.

    ErantzunEzabatu
  3. "Nire amak eta nik 30 triangelu aurkitu ditugu, horietako 10 triangelu bakarrez osatua, beste 10 bi triangeluz osatua, beste 5 hiru triangeluz eta 5 azkenak erditik pasatzen zirenak (4 triangelu + pentagonoa). Ez dugu angelu zuzenik aurkitu. Martintxo

    ErantzunEzabatu
  4. Martintxo... triangeluren bat kontatu gabe geratu zaizula uste dut...Animo eta kontatu berriz!!

    Ainhoaa zeinen langile ibili zareten familia osoa!!Orduan, zein da erantzuna?35?

    ErantzunEzabatu
  5. Nire aitak eta nik 35 triangelu aukitu ditugu eta 0 zuzenak.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak

    1. kaixo guztioi mara naiz

      zenbatu ditut eta tasiorekin ados nago.

      Ezabatu
  6. Hori da Tasio, hori da erantzun zuzena, oso ongii!!!

    Aihnoa, zuk ere esan aitari arrazoi duela eta 35 triangelu daudela osotara!!

    Mila esker zuen laguntzagatik lagunak

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Iosu, Maite eta lagunak!!!

    Mota bakoitzeko 5 ikusi ditut eta triangelu zuzenik ez dago bat bera ere ez. Guztira 35.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Adur naiz,

    Nik 35 triangelu aurkitu ditut eta angelu zuzenak 0

    ErantzunEzabatu
  9. Ni hamar aurkitu ditut,eta zero angelu zuzen.

    ErantzunEzabatu
  10. Aupaaaaa!!!


    Nik 35 triangelu ikusi ditut baina 0 angelu zuzen.

    Ondo pasa!!!Agur!!!

    UXUE

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ANIMO ARTISTAK!!!

ENGLISH HOMEWORK