MAITE ETA BONBILLA



Aupa ekipo! Maite oso pozik dago zuen laguntzarekin zegoen egoeratik ateratzea lortu duelako. 
  
Resultado de imagen de pensando dibujo   Baina koarentena honetan oso gauza arraroak egiten dabil eta berriz zuen laguntza eskatu du.

   Oraingoan aiton-amonen etxean dago. Beheko solairuan hiru etengailu (interruptor) omen daude. Gorria - urdina - berdea.

    Maitek jakin nahi du zein den goiko pisuko gela txiki baten bonbilla pizten duena.

   Beheko solairutik ez da argirik ikusten eta behin ikustera igoz gero ezin da jeitsi.  

    Nola egin dezake?

Iruzkinak

  1. bufff koarentena gogorra izaten ari da hau, batetik atera eta beste batean sartu!Ea lagundu ahal didazuen koadrilla, asko eskeruko nizueke!

    ErantzunEzabatu
  2. Non daude beste bonbilak?
    Galdetzen dut zeren, beste bonbilak behean baldin badaude, etengailuari ematean hauek piztuta ikusten ez badituzu, suposatzen da goikoa piztuta dagoela.

    ErantzunEzabatu
  3. Aupa Martintxo!!

    Galdera ona, baina bonbila bakarra dago goiko solairuan. Ni nagoen solairuan hiru etengailuak daude baina bonbilarik ez.

    ErantzunEzabatu
  4. Lehenengo hiru etengailuak piztu gora igo eta begiratu.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo lagunaaak!!!
    Uxue naiz.Maite eta bonbilaren kasua argitu dudala uste dut(nire aitak asko lagundu dit)
    Hor doa erantzuna:
    Lehenengo 1.etengailua piztu eta 5 minutu piztuta utzi.
    Gero,2. etengailua piztu eta gutxi gora behera,5 segundo piztuta utzi.
    Azkenik gora igo eta bonbilla ukitu.
    Beroa eta piztuta badago,1. bonbila da.
    Hotza eta piztuta badago,2. bonbilla da eta izalita badago, 3. bonbilla.
    Uste dut horrela dela,hondo pasa!Aguuuuuuur!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. KAIXO MARA NAIZ

      ni ez nuen ulertzen eta uxuerena irkurri eta gero ulertu dut

      Ezabatu
  6. HORI DAA!!!!!

    Mila esker Uxue, lortu dugu misterioa argitzea!!
    Ea zein beste ezusteko ekartzen dizkigun kuarentena honek!

    Animo!!

    ErantzunEzabatu
  7. Lehenengoa laga piztuta hamar minutuz gero itzali, bigarrena laga piztuta ETA hirugarrena laga zegoen bezala, ezer egin gabe. Gero igo. Itzalita eta beroa dagoen bonbila 1. imterruptorearekin doa, piztuta dagoen bonbila 2.arekin eta itzalita eta hotza dagoen bonbila 3.arekin.��������������Ainhoa.

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK