ANIMO ARTISTAK!!!






EIIIIIIII!!! KAIXO LAGUNAK!!!!

Gaurkoan nik idazten dizuet, Maite. Zer moduz zabiltzate koarentena egun hauetan? 

Ni oraindik aiton-amonen etxeko misterioa argitzeko zai nago, zuen laguntzaren esperoan. Denbora honetan, eskulanak egiteko aukera eta guzti izan dut. 

Zeinen lasaigarria den pintzelekin margotzea!

Ziur nago, zuek ere gauza asko egiten ari zaretela etxean. Egindako gauzen argazkitxo bat igotzera gonbidatzen zaituztet, gero Iosu eta biok egin ahal izateko. 

Animo eta atera barruan duzuen artista! 

MAXen marrazkia:


Mikelek honako hauekin egon da. Zuek aritzeko ere tutorialak bidaltzen dizkigu:



https://www.youtube.com/watch?v=G0z32qLvRFY
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Q7KIvc__j94&feature=emb_logo

Martintxo aldiz papiroflexiarekin:



Malenarenak, emozioak paperean:




Ekai:




Uxuek bere txakurraren erretratua egin du:




Ainhoak dio: "Mikelek bidali duen bideoarekin nik ere marrazki hau egin dut." Eta josten ere ibili da:









Eta hau Mararen proposamena:



Cocórena:



Arhane:




Adurren begi "errealistak" eta etxeko entzierroaren murala:




Iruzkinak

  1. Egin dituzuen eskulanen argazkiak emailez bidali eta nik igoko ditut. Aurrera Artistak!!

    ErantzunEzabatu
  2. Aupaa!!!

    Galdera bat,zergatik Mararen argazkia ez da ikusten???

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ordenagailutik ikusten da!!

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo!!!

    Iosu edo Mara,ahal didazue esan zein den Mararen marrazkia?��

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak

    1. kaixo mara naiz

      nire marrazkia lau zatitan zegoen eta zati bakoitzean marrazki bat

      Ezabatu
  5. Ahhhhhh!!!��������
    Mila esker Mara!!!����������������������������������������������������‍����‍����‍����‍����‍����‍����‍����‍������������������������������������������������‍��

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK