ANA FRANKEN EGUNEROKOA




Ana Frank 13 urteko neskatxa judu bat zen. Bigarren Mundu Gerraren garaian Amsterdameraino iritsi zen familiarekin batera, naziengandik ihes egin nahian.

Ana bere familiarekin biltegi batzuen ganbaran ezkutatuta bizi izan zen ia bi urtez. Bizitzen ari zen egoera berriari aurre egiteko ezkutatzen zen zuloan egunkari bat idatzi zuen. Bere egunkariari Kitty deitzen dio, eta existitzen ez den lagun bati bidaltzen dizkion eskutitz moduan idatzita dago.

Egunkari horretan idatzitako egun batzuk dituzu hauek:


Espero poder confiĂ¡rtelo todo,
de un modo como no he
podido hacerlo hasta ahora
con nadie, y espero que
seas un gran apoyo para mĂ­.

Ana Frank, 12 de junio de 1942



SĂ¡bado, 20 de junio de 1942



Para alguien como yo es una sensaciĂ³n muy extraña escribir un diario. No solo porque nunca he escrito,  sino porque me da la impresiĂ³n de que mĂ¡s tarde ni a mĂ­ ni a ninguna otra persona le interesarĂ¡n las confidencias de una colegiala de trece años. 

Pero eso en realidad da igual, tengo ganas de escribir y mucho mĂ¡s de desahogarme y sacarme de una vez unas cuantas espinas. «El papel es mĂ¡s paciente que las personas.» Me acordĂ© de esta frase uno de esos dĂ­as medio melancĂ³licos en que estaba sentada con la cabeza apoyada entre las manos, aburrida y desganada, sin saber si salir o quedarme en casa, y finalmente me puse a cavilar sin moverme de donde estaba. 

SĂ­, es cierto, el papel es paciente, pero como no tengo intenciĂ³n de enseñarle nunca a nadie este cuaderno de tapas duras llamado pomposamente «diario», a no ser que alguna vez en mi vida tenga un amigo o  una amiga que se convierta en el amigo o la amiga «del alma», lo mĂ¡s probable es que a nadie le interese.

He llegado al punto donde nace toda esta idea de escribir un diario: no tengo ninguna amiga.

Para ser mĂ¡s clara tendrĂ© que añadir una explicaciĂ³n, porque nadie entenderĂ¡ cĂ³mo una chica de trece años puede estar sola en el mundo. Es que tampoco es tan asĂ­: tengo unos padres muy buenos y una hermana de diecisĂ©is, y tengo como treinta amigas en total, entre buenas y menos buenas.





Martes 10 de noviembre de 1942


Querida Kitty:

Una noticia formidable: ¡vamos a recibir a una persona mĂ¡s en nuestro escondite! SĂ­, verdaderamente, siempre habĂ­amos pensado que era posible albergar y alimentar a una octava persona.

Pero temĂ­amos abusar de la responsabilidad de Koophuis y Kraler. A raĂ­z de las crecientes persecuciones de que son objeto los judĂ­os, papĂ¡ se decidiĂ³ a tantear el terreno; nuestros dos protectores estuvieron inmediatamente de acuerdo:


-El peligro para ocho es el mismo que para siete -dijeron con mucha lĂ³gica.




Gure proposamena Anak egin zuen moduan eguneroko bat burutzea da, egun hauetan bizi dugun egoera nahiko berezia baita. Behin idatzita, niri bidali ezkero eta zuek hala nahi baduzue zuetariko baten batena publikatu daiteke.

Iruzkinak

  1. 2020ko MARTXOAREN 2a

    Ohetik jaiki eta arropa jarri dut. Ondoren gosaldu, hortzak garbitu eta ohea egin dut. Etxean antolatu dugun "ESKOLARA" joan naiz. Lanak egin ditut eta MATIFIC ere egin dut. 02:00etan bazkaldu egin dut. Ondoren asko jolastu dut eta bat-batean lagunek deitu didate. Bideo deiak egiten egon naiz denbora asko. Hurrengo egunerako 04:00etan geratu gara. Bueno jarraituko dugu. Ondoren jostailuekin jolastu dut. Geroago afaldu egin dugu. Badauzkagu ariketa batzuk gauero egiteko eta egin ditugu. Gero ohera joan naiz eta azkar loak hartu nau.

    EKAI

    Oharra: Hau ere paperean idatzi dut.

    ErantzunEzabatu
  2. KAIXO JOSU !!!!!! Ekai nahiz.

    2020ko martxoak 18

    Ohetik jaiki eta arropa jarri dut. Ondoren gosaldu, hortzak garbitu eta ohea egin. Ondoren etxean dugun eskolara joan gara Lur eta biok. Tartean hamaiketakoa. Gero bazkaldu eta lagunekin 04:00etan bideo deia egiten egon nahiz. 06:00k aldera gimnasia egin dugu 07:00k arte. Gero dutxa bat hartu dut eta Maxekin bideo deia egin dut eta ondoren Adur , Mara, Malena eta laurok.Ondoren Mikelekin eta afaltzera joan nahiz. Gero ariketa batzuk egin ditut. Gero hortzak garbitu pixa egin eta ohera joan.

    ErantzunEzabatu
  3. KAIXO JOSU eta lagunak!!!!!!!

    2020ko martxoak 19

    Ohetik jaiki eta gosaltzera joan naiz. Ondoren arropa jarri, ohea egin eta hortzak garbitu. Ondoren
    bazkaldu baino lehen nire lehengusu, lehengusina eta amonarekin bideo deia egin dut. Geroago bazkaldu eta PS3 jolastu dut. Ondoren lagunekin bideo deia egin dut, 04:30etan. Handik ordu batera gimnasia egin dut. Ondoren jolasten egon gara eta gero afaldu egin dugu.
    Gero ariketak egin, hortzak garbitu, pixa egin eta ohera joan naiz.
    Ez naiz oso azkar lokartu.


    ErantzunEzabatu
  4. 2020ko martxoaren 16
    Goizean jaitsi eta gosaldu nuen. Gero aitak matematika ariketa batzuk jarri zizkidan oraindik ez genituelako etxerako lanik. Ondoren "Nur" irakurtzen hasi nintzen, asko gustatzen zait eta 5. liburutik noa. Gero bazkaldu egin nuen eta ondoren lagunekin "videollamada" grupal egin nuen. Oso ondo pasa genuen!!!- Handik gutxira "kazerolada" entzuten ziren eta nik ere kazerola atera nuen. Gero afaldu eta ohera joan nintzen.

    ErantzunEzabatu
  5. 2020ko martxoaren 17
    Goizean 9:15etan altxatu eta telebista gelara gosaltzera joan nintzen. Ondoren etxerako lanak egin nituen: Frankenstein, matematika eta inglesa. Gero bazkaldu nuen. 15:15etan Mararekin "Matific arena" egin nuen eta 16:30etan edo 16:45etan "Koronafesta" egin genuen aita, ama eta hirurok. Diskoteka, merendola, jolasak etabar. Gero ama eta biok aerobic egin genuen 49-50 minututak. Ondoren afaltzera joan ginen baina lehenago "kazerolada" egin genuen. Jende asko zegoen eta soinu asko egiten zuten. Afaldu ondoren ohera joan nintzen irakurtzera eta goxo lo egin nuen.

    ErantzunEzabatu
  6. 2020ko martxoaren 18
    Goizean altxatu eta gosaldu nuen. Gero etxerako lanak egin nituen. Ondoren bazkaldu eta "Zoom"arekin Klarinete klasea egin nuen. Gero lagunekin"Videollamada grupal" egin genuen eta ondoren Ama eta biok "Aerobic" egin genuen. Asko barre egin genuen batzuetan Amak gaizki egiten zuelako. Ondoren dutxa eta kazerolada egin nuen. afaldu eta gero ohera joan nintzen.

    OSO ONDO PASA NUEN !!!

    ErantzunEzabatu
  7. KAIXO JOSU!!!! eta lagunak!!!

    2020ko Martxoak 22

    Ohetik jaiki eta arropa jarri dut. Ondoren gosaldu, pixa egin, hortzak garbitu eta ohea egin dut. Ondoren playmobilekin hiri bat egin dut. Lurrekin jolastu dut. Ondoren mahi txikia balkoian jarri dugu. Nik cocacola eta patatak ere hartu dut. Ondoren bazkaldu eta PS3an jolastu dut (FIFA 15). Gero bideo deia egin dut eta ondoren gimnasia. Ondoren jolastu eta afaldu egin dut. Gero ariketak egin, hortzak garbitu eta pixa egin dut. Ondoren ohera joan naiz.

    ErantzunEzabatu
  8. 2020ko martxoaren 22
    Goizean altxatu eta gosaltzera joan nintzen. Gero osteguneko egunerokoa egi nuen oraindiz en nuelako egin. Ondoren "vermuta" hartu genuen. Gure aurrean dagoen etxetik entzuten zen kantu bat. Bikote bat zen kantatzen. Mutila gitarrarekin eta neska gantatzen. OSO POLITA ZEN!!!! Gero kartetan jolastu ginen eta oso ondo pasa genuen. Ondoren bazkaldu eta lagunekin "bideollamada grupal" egin genuen eta barre asko egin genuen. Ondoren balleteko luzapenak egin nituen eta oso ondo atera zitzaizkidan. Bukatzeko "^Padre no hay mas que uno" pelikula ikusi genuen. ASKO BARRE EGIN GENUEN!!!!. Ondoren afaldu, hortzak garbitu eta lotara joan nintzen.

    ErantzunEzabatu
  9. KAIXO JOSU!!!! eta lagunak!!!!

    2020ko Martxoak 23

    Ohetik jaiki eta gosaldu dugu. Ondoren arropa jarri, hortzak garbitu eta ohea egin dut. Ondoren eskolara joan naiz eta lan asko egin dut. Gero bazkaldu eta jolastu egin dut. Ondoren bideo deia egin dut Tasiorekin. Ondoren Adur, Mara, Malena eta laurok. Ondoren jolastu eta PS3ko gauza bat egin dut. Ondoren afaldu eta ariketak egin ditut. Hortzak garbitu eta ohera joan naiz.

    ErantzunEzabatu
  10. KAIXO JOSU eta lagunak!!!

    2020ko Martxoak 24

    Ohetik jaiki eta arropa jarri dut. Ostean gosaldu, hortzak garbitu eta ohea egin dut. Segidan eskolara joan naiz eta lan asko egin dut. Ondoren bazkaldu eta oso goxoa zegoen. Gero PS3an jolastu dut FIFA15en ekipo hauen kontra Real Sociedadekin: A. Madrid, R. Madrid eta F.C. BARÇA. Ondoren bideo deia egin dut Tasio, Mikel, Malena, Mara Bedats eta Odei. Segidan futbolean jolastu dut. Ondoren Lur eta aitarekin saski baloian jolastu dut. Geroago bainatu eta nire familiarekin bideo deia egin dut. Ondoren afaldu egin dut eta gero ariketak egin ditut. Ondoren ohera joan naiz.

    ErantzunEzabatu
  11. 2020ko martxoaren 24
    Goizean altxatu eta gosaltzera joan nintzen. Ordoren etxerako lanak egin nituen eta oso ondo atera zitzaizkidan!!! Egun hauetan motz egiten ari zaizkit!!. Gero bazkaldu eta klarinete klasgin nuen. Oso ondo pasa nuen!!! Gero lagunekin eta familiarekin bideollamada egin nuen. Gero bokata eta kolakao izozkia jan nuen eta oso goxoa zegoen. Ondoren egunerokoa egin nuen. Gero balleteko estiramenduak eta mahai-jolasak egin nituen. Afaldu, eta ohera joan nintzen.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo!!! nola zaudete???
    2020ko martxoaren 25
    9:00etan altxatu eta gosaltzera joan nintzen. Gero egunero bezala etxerako lanak egin nituen. Ondoren bazkaldu eta klarinete klasea egin nuen. Oso ondo pasa nuen!!! Gero lagunekin eta familiarekin bideollamada egin nuen. Asko barre egin genuen. Ondoren egunerokoa egin eta telebista ikusten izozki bat jan nuen. Gero aitarekin Rummy eta beste mahai jolas batzuetan jolastu nintzen. ondoren amarekin aerobic pizka bat egin eta afaltzera joan nintzen. Gero ohera joan liburu bat irakurri eta lo egitera joan nintzen.

    ErantzunEzabatu
  13. 2020ko martxoaren 26a

    Gaur nire urtebetetzea da eta ¨zorionak zuri¨abesten esnatu naute.Gero Maddik marrazki bat eman dit eta gosari ¨berezia¨izan dugu.Beranduago,Maddik gyinkana bat egin dit.Dena prestatzen zuen bitartean nire aiton-amonarekin telefonoz hitz egin dut.Ondoren gyinkana egin dut eta,asko gustatu zait zeren azken aurreko pista,nire amaren mugikorran zegoen.Nire lehengusuak audioz pista grabatu eta bidali zuten.Baita ere oso berezia izan da zeren,guk ausokideak gara aldezarreko 2 pertsonekin:Amaia eta mirari.Oso jatorrak dira eta parean bizi dira.Nire gurasoek eta beraiek dena prestatua zuten eta balkoira atera dira akordeoi batekin ¨zorionak zuri¨abestera.Gero,opari batzuk eman dizkidate nire gurasoak eta nire ahizpa:borragoma bat,arkatz bat,txiste liburu bat,errotulagailuak,...


    Bazkaldu ondoren,bideo deia egin dut:nire herriko lagun batekin,nire amaren familiarekin,Bedats,Mara,Malena,Jone,June,Lola,Ekai,Naiara eta Ibonekin.Beranduxeago,bizkotxo bat jan dugu.Gero,jolastu dugu,8:00 etan, medikuak txalotu ditugu,afaldu, hortzak garbitu eta ohera joan gara.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Zorionak Uxue!!

      Bai egun ederra izan duzuna ba! Pozten naiz!!

      Ongi bukatu eguna!!

      Ezabatu
  14. Eskerrik asko Iosu!!

    Ba bai, oso urtebetetze arraroa izan da baina berezia.

    Agur!!!

    ErantzunEzabatu
  15. Nik Ana franken egunerokoa dut ,oso zaharra da eta irakurtzen ari naiz.Oso interesgarria da!!!

    Agur!!!

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK