TERTULIA ONLINE


El Club de Lectura Laude Fontenebro inivita a sus tertulias literarias


  Egun on ekipo!!

  Esan bezala aste honetan teleklaseak izan ordez tertulia online izango dugu. 

  Bi talde eta bi ordutegi izango ditugu:


1. TALDEA
EKAINAK 10, ASTEAZKENA  12:00
AINHOA
SANTXO
MARTIN
MARA
MALENA
MIKEL
UNAX
TASIO
COCÓ
-
-
-

2. TALDEA
EKAINAK 11, OSTEGUNA  10:00
MAX
JURDAN
EKAI
BEDATS
ARIANE
LEYRE
UXUE
ADUR
ARHANE
IÑIGO
-
-


   Familiako baten bat animatzen bada gonbidatua dago. Hori bai! testua irakurri beharko du!!

  Hasteko orduan email bat jasoko duzue sartzeko.

  Egingo dugun testua Hogei mila legoako bidaia itsaspetiken laugarren kapitulua da.








Iruzkinak

  1. Erantzunak
    1. EZ!!

      1. Aurreko egunekoak 1,2 eta 3 kapituluak dira. Hauek bakarrik irakurri behar dira, tertulia moduan egin gabe.

      2. Gaur bidali dudan hau, 4. kapitulua, irakurri behar da eta tertulia moduan prestatu online egiteko.

      Ezabatu
  2. Jo Iosu zenbat gauza bidali dituzun batera 🤣🤣🤣

    ErantzunEzabatu
  3. Oso aspertuta nago!!! =( =( =(
    zerbait gehiago bidali egiteko!!!
    Edo zerbait! )= )=
    (-_-) =( )= (-_-)
    (o - o)
    (*-*)
    *-*

    ErantzunEzabatu
  4. beste galdera bat:
    emen idatzi bahar da?

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Iosu ni egongo naiz adur sanzen etxean egingo dut videollamada adurren etxean, adur eta ni gaude talde berdinan uste dut... bueno ikusten badiozu adurri ni egongo naiz erebai. baina igual egoten gara bakoitzak gela batean bat tabletarekin eta besteak ordenagalluarekin
    erebai bidali dizu nire aita correo bat esaten duela berdinak

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Iñigo!
    Bai,Adurren taldean zaude

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina

Blog honetako argitalpen ezagunak

ENGLISH HOMEWORK

ENGLISH HOMEWORK